Una expedició de més de 1200 catalans participa aquests dies a l’Aplec Internacional que organitza Adifolk i que enguany se celebra a Estocolm (Suècia). Els Grallers i Geganters de Campdevànol han estat un dels 42 grups seleccionats per participar en aquesta gran mostra de la cultura popular catalana que cada any se celebra en un país diferent.

Des d’ahir i fins diumenge a la nit, una extensa programació omple els carrers i places d’Estocolm amb mostres de cultura i tradicions catalanes. El grup campdevanolenc participarà en nombroses cercaviles, exhibicions i mostres d’imatgeria festiva i també en els espectacles “La Festa Major a Catalunya” i “El Costumari Català”.

Albert Paez, president dels geganters de Campdevànol explica que “està sent una experiència molt enriquidora i l’estem gaudint molt, tant grans com petits”. 

Per la seva banda, Oriol Lázaro, alcalde de Campdevànol destaca “l’empenta de la colla de Geganters i Grallers animant-se a portar en Grau fins a Estocolm i a mostrar a tothom el nostre tarannà i les nostres tradicions”.