C
ampdevànol exposa el trofeu del Grand Depart en un cap de setmana on el ciclisme ha estat el protagonista. Aquest cap de setmana la Sala Auditori del Centre Cívic ha acollit el trofeu del Grand Depart enmig d’una exposició que recorria els 40 anys d’història i trajectòria de la Unió Ciclista Campdevànol. A més a més, el dissabte al matí la canalla va poder posar en pràctica les seves habilitats en bicicleta en uns circuits que es van muntar a la plaça de la mainada.
Diumenge es va celebrar la marxa internacional que va aplegar ciclistes procedents de Campdevànol i també d’Amélie-les-Bains. Una trentena
de ciclistes campdevanolencs van pedalar fins a Coll d’Ares on es van trobar amb més d’una vintena de ciclistes francesos. Des d’allà, tots
plegats van dirigir-se a Campdevànol. En arribar, van poder gaudir d’un dinar de germanor que a causa de les inclemències meteorològiques es va haver de traslladar al Centre Cívic.
Francesc Puig, regidor d’esports, valora molt positivament la iniciativa i destaca “el bon ambient que es respirava entre els ciclistes d’aquí i els
francesos”. També remarca que “tots els participants van mostrar-se molt satisfets per l’acollida i l’organització”.
Oriol Lázaro, alcalde del municipi va manifestar la voluntat de poder “repetir l’experiència l’any vinent veient que ha estat tot un èxit”.



