El proper dimarts 5 de maig Campdevànol acollirà la celebració del Dia d’Europa en el Món Rural.

Aquesta jornada s’estendrà al llarg del matí i aglutinarà tres activitats diferents. La primera és una jornada sobre mobilitat europea juvenil, la segona és de caire simbòlic i consisteix en el desplegament de la bandera europea i, finalment, es clourà la jornada amb un acte institucional.

Durant la part institucional es presentaran els vídeos de la campanya rural i també es duran a terme dues taules rodones que versaran sobre el futur de l’entorn rural i la innovació rural impulsada des de la UE a Catalunya.

Oriol Lázaro, alcalde i regidor d’Afers Europeus, ha destacat que “l’acte que se celebrarà a Campdevànol és l’acte de referència en entorns rurals que es farà a Catalunya amb motiu del Dia d’Europa”. També ha destacat que és una oportunitat per posar el Ripollès al mapa i per debatre sobre els reptes de futur que l’entorn rural té per davant. La part institucional és oberta al públic i si pot accedir gratuïtament previ registre a través del següent enllaç.

Consulta el programa de Món Rural Campdevànol 2026.